Saturday, March 12, 2011

Assalammualaikum:)

mak aihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..tebal gile sawang blog ni..mane tuan nye??pemalas ke hape ni..huhu..sbnrnye lupe yg ade blog x laku ni...ape tujuan sbnr kau wat blog ni??jwapannye>>saje suke2..nnt da tua2 cucu leh bace wat references;p kekeeke selama hmpir 4 bulan x update pape,of coz la byk yg jd...let start wif

dec 2010:)
Abg sy yg ke3, ashraf farid asari a.k.a ayit, da selamat jd suami org iaitu kak ayu:) pd 10.12.10 hope dorg bhgia smpai akhir hayat la yek:):)knduri wat kat dewan rakan muda kamunting..disebabkan kak ayu tu pon org kamunting gak, dua2 pihak da plan gabung skli majlis kwen nye...so sgt la meriah :) Alhamdulillah ramai yg dtg n bg sokongan..kalo ade kurang kat mane2 hope halalkan la yek...da name pon knduri,,so xleh la nk lyan sorang2 tetamu tu ngn keadaan yg lame.besela time knduri, ade je cte yg x best utk didgr tp utk kami yg tuan rumah ni,, kalo hal kecik pon korg nk besarkan,,maafla..kami x amik port sgt...huhuhuhuhuhu...skali lg,,thanx utk sume yg dtg knduri kawen abg saya:) bulan 12 ade besday my lovely fiance>>muhamad amin ramlee on 12.12.2010...sbb abg sy nye majlis kawen on 11.12.2010, so sy da celebrate besday amin awl seminggu..hehehhe...bg amin baju je..hope he like:)

jan 2011;)
x ingt la ape yg jd bulan 1 ni..huhu..oooo..taun baru..selamat taun baru sume...da msuk 2011 tp aku still same je..azam dulu kne make sure dpt capai..haa..bru tingt da..my adik bongsu, muhammad ashraf a.k.a amat dpt twaran MARA blajar kat utm dlm program express..so die kne wat persediaan dlm 5 bulan n then trus smbung degree kalo xde pape msalah...akhirnye amat ikut jejak lngkah anim yg kje kat johore..ok a tu,,ade peneman kat sane...nk hrapkan mak abh dtg, jauh sgt..heheheh...good luck to u n congrates...kirenye amat ni da pecahkn tradisi ketiga2 kakak die yg choose usm je..hehehe,,,kalo ikut kiraan, aku xtau la bpe ratus kali da parents aku dtg penang ni since 2005 smpai skng...hehehe...oooo lupe plak,,bulan 1 ni ade besday my only kakak>>anim on 02.01.2011 ngn besday amat gak 20.01.2011...saengil chukahae:)ok mase bulan 1 ni la aku diuji ngn khabisan fulus...tetttttttttttt..duit scholar x masuk maa..kol ips, n dorg ckp MOSTI lmbt masuk duit kat dorg..so kne tggu nxt month:( mode sy pda mase tu adalah >>oooooo...xpe...sabar:)

feb 2011:0
feb ni banyak cuti..yg ingt sgt,, knduri kawen ewa and man kat manjung,perak:) yg p majlis tu aku, amin, izu,aza, yazi...sonok p knduri ewa sbb decoration pelamin, meja pngntin, bju , makeup sume lawa2..smpai mak aku pon bwak balik sejambak fresh flower..kekekke..mak man kate amik je sbb xtau nk watpe da..ape lg mak aku,,trus die amik..hehehhe...ewa n man...hope kor bhgia smpai bke akhir hayat n doakn rezeki korg bertmbh:)lpas p knduri ewa, kami ramai2 lpak kat jeti baru yg nk p pangkor tu..cantik sgt2 view kat citu..kalo tgkap gmbr outdoor wed mmg sgt cantik:)heeeee...besday on feb >> besday abah on 14.02.2011, then nyah (abg ke2 saya) on 17.02.2011 then my only adik pompuan iaitu hasiputttttt a.k.a ipah on 27.02.2011..mase ujung bulan org sume tgh mnggu kmasukan scholar masing2 n aku pon same...epi kot dpt 2 bulan trus>>tuptup ari yg ditggu duit x masuk jgakkkkkkkkkkkk..arghhhhhh~~~ tensen2...kol ips lg..die cakap alasan yg same >>MOSTI x masuk duit lg..huhuhu...mode sy pd mase tu adalah sgt sedeyyyyyy:( sy da plan nk bli brg2 kperluan tp hampagas sgguh...xpe2...IPS ckp tggu nxt month..n i hope nxt month xde pape prob ye..tlg la MOSTI n IPS...x ksian ke kat sy ni..da kering smcm da..huhu...eh lupe plak..k.a ade blnje aku, izu, liza n mar mkn seoul garden:) sbb k.a da berjaye convert ke phD...congrates k.a

mac 2011:
xde pape berlaku lg..heheh..tp my supervisor da stat cuti bersalin..so aku jgn ngade2 nk bercuti2 gak..bkn ko bersalin pon...p wat tesis..yup...aku tekad + nekad nk wat tesis..da plan utk mase dpan...lpas dr abes cuti nk jmpe die n bgtau die sume yg aku da plan..hope everything will be fine:) InsyaAllah...pjgnyeeeeeeee tulis..mlas nk bace balik...huhu..k la..ni nk masukkn data flexural aku yg CANTEK gile ni..huh..gram tgk data...huhu

No comments:

Post a Comment